בס"ד
הרשת רעבה לתוכן. עשרות אלפי אתרים מתאמצים להתחדש ולהתעדכן מידי יום ביומו. נראה שנחשולי אינפורמציה ממלאים את הרשת מקצה לקצה ומאיימים להטביע את הגולש הממוצע. יחד עם זאת, חומר מעניין ושווה באמת, לא תמיד קל לדלות. נשאלת השאלה, אם כן, מי יספק את המצרך החשוב? מי יספק את התוכן?
התשובה באמת מאד פשוטה. אתם.
כל אחד ואחת מכם, שמתמחים באיזשהו משהו.
מיכל מורנו מ'מורנו'ס'- מומחי שיווק באינטרנט, כבר חשבה על זה והקימה למענכם את אתר "מאמרים". אתר שמהווה ספריה וירטואלית לשימוש חופשי וחינמי במאמרים שאתם כתבתם.
אתם שואלים מה יוצא לכם מזה? אם עדיין לא תפסתם, אתם מפרסמים מאמר מקצועי, עם הפרופיל העסקי שלכם וכל מי שחפץ להשתמש במאמר שלכם באתר שלו, מתחייב לצרף את הפרופיל שלכם עם לינק, איך לא? לאתר או לתיבת המייל שלכם.
פשוט? יפה? ג-א-ו-נ-י! ואני אומרת לכם מניסיון, שזה עובד נהדר. תוך זמן קצר כמות הלידים לאתר שלכם גדלה והקשה על הגוגל, מספרת לכם, שהמאמר שלכם זכה להתפרסם בעוד ועוד אתרים. באופן טבעי החשיפה שלכם גדלה, כמו גם התדמית המקצועית שנבנית לכם.
רק מה? יש קץ' אחד. החומר צריך להיות מ-ע-נ-י-י-ן, שווה, בעל ערך אמיתי!
בשלב זה מומלץ להיעזר בשירותיו של קופירייטר.
תוכלו לשלוח חומר כמעט גמור, לצורך שכתוב, ליטוש והוספת כותרות מושכות, או שתוכלו להתראיין על ידו והוא יכתוב עבורכם את המאמר מתחילתו ועד סופו.
ההשקעה הזו ללא ספק משתלמת. ברגע שהחומר מתחיל לשוטט ברחבי הרשת, השמיים הם הגבול ואל תתפלאו, אם תתבקשו לפתע מ'גלובס' או מאיזו תכנית בוקר, לבוא ולהתראיין... רק קחו בחשבון, שאת זה הקופירייטר לא יוכל לעשות במקומכם...
הרשת רעבה לתוכן. עשרות אלפי אתרים מתאמצים להתחדש ולהתעדכן מידי יום ביומו. נראה שנחשולי אינפורמציה ממלאים את הרשת מקצה לקצה ומאיימים להטביע את הגולש הממוצע. יחד עם זאת, חומר מעניין ושווה באמת, לא תמיד קל לדלות. נשאלת השאלה, אם כן, מי יספק את המצרך החשוב? מי יספק את התוכן?
התשובה באמת מאד פשוטה. אתם.
כל אחד ואחת מכם, שמתמחים באיזשהו משהו.
מיכל מורנו מ'מורנו'ס'- מומחי שיווק באינטרנט, כבר חשבה על זה והקימה למענכם את אתר "מאמרים". אתר שמהווה ספריה וירטואלית לשימוש חופשי וחינמי במאמרים שאתם כתבתם.
אתם שואלים מה יוצא לכם מזה? אם עדיין לא תפסתם, אתם מפרסמים מאמר מקצועי, עם הפרופיל העסקי שלכם וכל מי שחפץ להשתמש במאמר שלכם באתר שלו, מתחייב לצרף את הפרופיל שלכם עם לינק, איך לא? לאתר או לתיבת המייל שלכם.
פשוט? יפה? ג-א-ו-נ-י! ואני אומרת לכם מניסיון, שזה עובד נהדר. תוך זמן קצר כמות הלידים לאתר שלכם גדלה והקשה על הגוגל, מספרת לכם, שהמאמר שלכם זכה להתפרסם בעוד ועוד אתרים. באופן טבעי החשיפה שלכם גדלה, כמו גם התדמית המקצועית שנבנית לכם.
רק מה? יש קץ' אחד. החומר צריך להיות מ-ע-נ-י-י-ן, שווה, בעל ערך אמיתי!
בשלב זה מומלץ להיעזר בשירותיו של קופירייטר.
תוכלו לשלוח חומר כמעט גמור, לצורך שכתוב, ליטוש והוספת כותרות מושכות, או שתוכלו להתראיין על ידו והוא יכתוב עבורכם את המאמר מתחילתו ועד סופו.
ההשקעה הזו ללא ספק משתלמת. ברגע שהחומר מתחיל לשוטט ברחבי הרשת, השמיים הם הגבול ואל תתפלאו, אם תתבקשו לפתע מ'גלובס' או מאיזו תכנית בוקר, לבוא ולהתראיין... רק קחו בחשבון, שאת זה הקופירייטר לא יוכל לעשות במקומכם...